Blev inte som tänkt

Hade ju hoppats på besök av kusinen idag men hon va tvungen att ställa in
för att städa på order från min moster som kommer hem från Jämtland
imorrn:) Känns lite trist men men, det kan va så ibland ....

Mår för övrigt inte helt hundra idag =/ Trött och illamående .... ska lägga
mig och vila en stund, får se om man mår bättre sen ....

Har inte fått ett skit gjort hemma heller =/ suck ... jo, jag har bytt kattlådan
och diskat men det är allt .... måste verkligen dammsuga och plocka, hoppas
att jag orkar göra det när jag har fått vila ett tag ....

Skiter iallafall i centrum ... ska be patrik köpa det som behövs innan han
kommer hem ikväll ....

Äh, nu skiter jag i det här ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!