Blodprov

Hade en trevlig gårdag .... en tripp till IKEA först, hela stockholm va där så vi
va inte långvariga där .... kikade lite på spjälsängar, käkade varsin räkmacka
och sen åkte vi till visättra =/ och där uppe satt vi och tjattrade me maria och
hon berättade lite skvaller från jämtland och så gjorde hon äppelpaj me vaniljsås
vilket va supergott :)

Imorse tvingade Patrik iväg mig till sjukan så att jag fick mitt blodprov taget
nångång och det känns så skönt att ha det gjort .... sköterskan va jätte bra och
hon prickade rätt på en gång ..... är ju så attans svårstucken men idag gick det
toppen :)

Sitter och kollar på cityakuten för tillfället, ska nog äta lite lunch och sen slappa
i soffan ..... är så trött och slut i huvudet .... borde städa och tvätta men jag vette
tusan om jag orkar .... kanske tar det imorrn istället :)

Börjar även plugga imorrn :) introduktionen börjar kl 20 imorrn kväll och sen
får jag väl se .... måste prata me läraren om kursboken, den finns inte att få
tag på NÅNSTANS ..... överallt har den utgått .... suck ....

Annars då? jo, det är väl bra antar jag .... har ju mina dagar jag me då jag är
osäker på patriks känslor, på framtiden, på om jag kommer bli en bra mamma,
om jag är redo för det osv .... Men det går över ... är rädd för att patrik inte är
lycklig me mig .... är rädd att jag förstör hans liv genom att "tvinga" honom bli
pappa .... tänker så mycket på oss och jag vet att jag analyserar sönder vårt
förhållande .... en j-vligt dålig ovana ..... är inne i en period då jag ständigt
behöver bekräftelse på att allt är bra mellan oss, att han älskar mig, att han
är lycklig me mig, att han inte vill förlora mig osv .... Har så fruktansvärt
dåligt samvete över hela den här situationen .... oavsett va han säger så VET
jag att han inte vill det här, han vill inte ha barn nu, han vill inte ge upp sitt liv
för min skull .... jag har förstört hela hans liv ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!