Egoist? Realist?

Jag vill bara det bästa för mitt barn .... jag växte upp i ett splittrad hem utan
någon pappa och det är inget jag önskar mitt barn .... jag vill ge mitt barn
allt det jag inte fick när jag växte upp .... jag vill ha en riktigt familj, vill att
barnet växer upp i trygghet me båda sina föräldrar .... men om jag mår dåligt
me barnets pappa, hur ska då vårt barn kunna växa upp lyckligt? Är jag egoist
för att jag tänker på mitt eget mående? Eller är jag realist som tänker på mitt
barns bästa?

Ingenting blev som jag önskade .... vill verkligen ge mitt barn det bästa man kan
få .... ska jag stanna hos barnets pappa fast jag mår dåligt bara för att mitt barn
ska ha sin pappa och mamma tillsammans?

Är så splittrad nu .... hade jag inte varit gravid vore svaret givet .... då skulle jag
stanna fast jag mådde piss .... men det är slut på dom tiderna nu, måste tänka
på livet i mig .... det går i första hand och kommer alltid göra det framöver ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!