Enorm kris =(

Har haft en minst sagt dålig dag .... mitt och patriks förhållande har genomgått
en enorm kris, den största under våra 4,5 år tillsammans .... det har varit mycket
känslor inblandade och jag har varit helt förtvivlad över vår situation .... jag vet
fortfarande inte hur det blir framöver, allt känns bara konstigt mellan oss och jag
vet inte hur jag ska bete mig =/ jag får låta saken bero tills vidare och se om det
blir nån förändring, det måste det bli .... jag orkar inte ha det såhär längre .....
Allt jag vet för tillfället är jag älskar honom så otroligt mycket och jag vet att han
älskar mig lika mycket .... jag vill verkligen inte förlora honom och jag vill ge mitt
barn den familj som barnet förtjänar ....

Ikväll har vi haft fam Nilsson på middagsbesök vilket va en skön paus från den
jobbiga verkligheten ... vi åt gott och pratade massa .... Fick se när Leah gick
också, hon börjar bli så stor ju :D Min egen lilla go-gumma :love:

Nu ska jag nog ta lite glass och fortsätta titta på "livet på BB" ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!