Det luktar citron hemma

Igår förmiddags mötte vi upp Nilssons utanför skopunkten i kungens kurva,
dom skulle leta skor till Leah och själv skulle jag försöka hitta ett par
nya vinterskor ..... Leah fick ett par jätte söta gympadojor, madde hittade
vinterstövlar till sig och jag då, nada .... hittade inte ett skit :( suck ... men
det är min vanliga tur ^^ Jag och Patrik ska åka iväg till deichmann (?)
nångång nästa helg och se om jag hittar några skor ..... Vi gjorde sällskap
till city gross och handlade lite innan vi skjildes åt för för några timmar ....
Vid halv 4 va vi från v-torp nämligen ditbjudna på fika och det va mycket
trevligt :)

Idag har jag haft endel att stå i :) har städat och bytt gardiner i både sovrum
och vardagsrum och det blev skitbra, är verkligen jätte nöjd .... speciellt me
gradinerna i sovrummet som gör rummet lite mörkare, lite mindre och MYCKET
mysigare ..... (hade tänkt lägga upp bilder på gardinerna för frun nilsson ville
se men det funkade inte så jag ska prova imorrn igen)


Gubben min har dammsugii, det va det enda jag inte orkade
 me ..... mamma va orolig när jag bytte gardiner så att jag inte skulle ramla och
göra illa magen men bara för att man är gravid så betyder inte det att man måste
va sängliggande ..... jag är rädd om både mig och bebben :)

Ikväll är det dags för fångarna på fortet och jag har laddat upp me lite chips
och cola :) så ikväll blir det en liten mini-myskväll me hjärtat .... det måste
man få ha såhär i början av veckan, tycker det är viktigt att man unnar sig
lite vardagslyx .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!