Frukost

Sitter och äter och äter lite frulle, blev två skinkmackor och ett glas juice :)
Det borde ju bebben bli mätt på för stunden, själv va man inte hungrig för
fem öre ..... känns konstigt att man "måste" äta fast man inte vill bara för
att det finns en liten människa i en som behöver näring ....

Idag står storstädning på schemat och ev fikabesök av fam Nilsson ikväll,
det beror på hur gubben där mår ..... han är visst förkyld och hängig så vi
får väl se om dom kommer över en stund ..... vore iallafall trevligt att få
träffa tösen en stund men men ..... vi får se =/

Efter städningen ska jag nog sätta mig och försöka planera mina studier lite,
usch .... har sån ångest och jag får fan aldrig arslet ur vagnen ..... men jag
måste tänka på pengarna ..... det är pengarna jag kämpar för .... vill
verkligen inte att patrik ska behöva betala ALLT själv, nu slipper han lägga
ut en enda krona på barnet .... det är det minsta jag kan göra för honom ....
Det här kallar jag uppoffring för en annan person ..... men jag vill göra allt
för mitt barn .....

Funderar på om jag ska gå ut och ta dagens första cigg och sen börja städa =/

Bye Bye



Kommentarer
Anonym

Du slutar inte ens att röka trots stor risk för barnets hälsa och pratar om uppoffringar och göra allt för barnet. Hur tänker du då?

2010-08-26 @ 11:37:03
Rebecca

Tro mig, vem du nu än är, jag försöker sluta röka. Men nej, jag kan inte bara sluta rakt av. jag minskar rökningen för varje dag. På mindre än en månad har jag minskat me ungefär hälften och i dagens läge röker jag ca 3-4 cigg om dagen. Och när jag röker, så röker jag sällan en hel cigg. oftast räcker en halv eller bara några bloss.

2010-08-26 @ 12:05:33 | http://minvardagsommamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!