Fuck off

Jag är så jävla förstörd .... helt slut både fysiskt och känslomässigt .... känns
som om jag bara gråter hela dagarna ..... är inte glad att va gravid när det
kommer till mitt humör och mina känslor för allt är upp och ner ....

Patrik gör allt så mycket jobbigare än va det hade behövt vara .... jag behöver
han nu för jag är extremt känslig och sårbar ..... men han riktar sin uppmärk-
samhet mot en annan och då existerar inte jag .... jag har haft problem me
"denne" förut och nu börjar jag inse varför jag har problem me "denne" ....
Vilket känns skönt .... att veta .... han har tid för "denne" jämt när han arbetar,
dom brukar t.o.m hinna äta lunch tillsammans ibland .... när han är me "denne"
så ignorerar han mig .... han svarar inte på mina sms för han är upptagen me
"denne" och därför ogillar jag "denne" så starkt .... patrik fullständigt skiter i
mig när han är me "denne" vilket är jobbigt och frustrerande .... och han smyger
me att han träffar "denna" fortfarande ..... det va anledningen till min första gråt-
attack .... men det är som det .... jag är varken arg, ledsen eller nåt .... faktum är
att jag inte orkar känna nånting .... är deras vänskap viktigare än vårt förhållande
så fine, det är han som förlorar på det .... jag tänker inte stå ut me att bli ignorerad
för hennes skull, fuck off bitch ..... det får bli en förändring NU annars förlorar patrik
mig .... hon borde förstå men hon tänker inte på mig .... whatever .... livet är ingen
fucking dans på rosor ..... man får kämpa för varje andetag och det finns knappt
nån tid över så man kan må bra ....

Jag har fått massa hormonfinnar, min hy är dålig i vanliga fall men nu är det extremt ....
det är anledningen till min andra gråtattack .... jag och patrik skulle åka iväg och
handla .... well, det slutade me att han fick åka själv .... jag bröt ihop i badrummet
pga min hy och jag kan inte visa mig ute utan smink nu .... ser ut som ett jävla monster ....

Fan va jag älskar att va gravid ^^

Ikväll börjar jag plugga, har ingen som helst lust eller ork .... vill inte ens visa mig
ute bland folk, skrämmer ju bort alla .... men det är bara att ta sig dit, måste ha
pengarna och studierna skiter jag i ..... är inte alls motiverad att göra mitt bästa
där ....

Är hungrig också :( blir iallafall spaghetti och köttfärssås när patrik kommer hem ...

Skiter i det här nu ....

Bye Bye





Kommentarer
viola

hej! trillade bara förbi din blogg och vill börja med att säga grattis till grav.



ang din kille, så undrar jag bara om han verkligen har fattat hur du känner? har han verkligen hört? inte bara lysnat utan att lysna(hoppas du fattar vad jag menar)... detta kanske kommer att låta knäppt men kanske ni skulle blanda in en utomstående för att samtala om hur ni båda känner över denna bekantskap? ibland kan de vara lättare att höra och förstå när någon annan förklarar även om denna i stort sett säger exakt de man själv skrikit/gråtit och försökt säga...



minns hur känslig man var när jag gick med min dotter, och allt analyseras och minsta sak får en ur spår. att få som en grav depretion är inte heller ovanligt (hade depretion redan innan men blev mer deppad under graviditeten).



jag hoppas att det ordnar sig och att du snart mår bättre så att du kan få njuta av denna underbara tid.



kram

2010-08-10 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!