Fynd :)

Har precis tingat till mig amningskudde, bärsele och babysitter för en ynka
hundring :D Superbilligt va ordet .... Tack så mycket, T :) Ge inte bort det
till nån annan nu bara för då blir jag ledsen =/ Hon hade även en kombivagn
till salu för en väldigt billig peng men jag är osäker .... är rätt kräsen när
det gäller vagnar, både utseendemässigt samt praktiskt .... men jag ska
prata me Patrik så får vi se .... annars finns det superbilliga brio kombi på
blocket som jag är lite mer sugen på ....

Nu längtar jag ännu mer då man kan börja handla på allvar, vill börja redan
nu men det känns lite väl tidigt, är ju bara i v9+3 .... det får vänta tills efter
UL i oktober, efter det kommer jag nog börja handla lite .... Har ingen lust
att handla allt i sista minuten utan jag vill ta det lugnt och handla lite då och
då :) Mycket mysigare ju ....

Tänkte faktiskt passa på och kika på lite bebiskläder idag när jag och älsk
ska till Sickla :)

Nu ska jag ta en cigg och sen kolla klart på cityakuten innan jag hoppar in
i duschen :)

Bye Bye



Kommentarer
Tine

förstår om du är kräsen på vagn, det var jag med. Men ibland ha rman inte råd att vara kräsen och då får man nöjda sej med det man kan få tag på tills man har råd ;)



precis som jag, jag hade inte råd med vagnen jag ville ha från början men nu har jag :P

2010-08-06 @ 13:30:37 | http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!