Get to know me

Du heter: Rebecca
Smeknamn: Becca 

Låt som när du är ledsen sörjer till: Beror på va jag sörjer

Beroende av: Familj, vänner och trygghet

Vad tror folk om dig? Att jag gör allt för att få uppmärksamhet

Stämmer det? Nej, det stämmer inte

Vad får du oftast komplimanger för? Min personlighet och min kämparglöd

Hur imponerar man på dig? Man vågar vara ärlig och att man alltid är sig själv 
Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja och jag brukar prata me mig själv också =/

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "ett brev från adlibris är nu inlämnat till posten och på väg till dig"

Var bor du? En förort i stockholm

Trivs du där? Nja, både och. Det är ett lugnt område men skulle vilja bo närmare min familj

Hur svarar du i mobilen? "Ah, men tja" eller "ah, rebecca"

Vem ringde du senast? Madde

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hon ville bara ha en röksällskap :)
Antal timmar sömn inatt: ca 12 timmar

Sov du ensam: Nopp

Brukar du komma i tid: Är noga me att komma i tid
Hur känner du dig nu: Seg och halvt illamående
Vanligaste färg på dina kläder: Svarta

Vad tycker du om fötter: Skulle behöva lite fotmassage och pedikyr =/

Vad saknar du: Min bebis i magen, vill att h*n tittar ut nu

Hade du en bra kväll igår: Ah, det hade jag :)

Favorit dryck på morgonen: Mjölk eller juice
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 21-22 på vardagarna och olika på helgerna

Är du blyg? Mjo, är nog lite blyg  
Sysslar du med någon idrott: Haha, nääää
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vill svara ja men det är så osannolikt att man blir kär vid första ögonkastet. För att bli kär måste man lära känna personen i fråga 
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag skulle passa på att kissa utomhus

Är du nöjd med ditt liv: Jag börjar bli det nu me en fästman, katter och en bebis på jäsning

Är du bortskämd: Inte me saker men däremot me känslor
Vad gör du i morgon: Ingenting :P

Vad är det värsta du vet? Lögner, svek och otrohet

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jag har några få vänner som betyder allt för mig

Vad är det finaste du fått? Mitt och fästmannens kärleksbarn :love: 
En speciell dag du minns: När jag fick se mitt barn för första gången på UL

Du samlar på: Ingenting

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min bästa vän,Madde 
När grät du senast: Igår kväll

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en större lägenhet och spara

Vill du gifta dig: Japp, planer på det nästa vinter :)
Vill du ha barn: Har en bulle i ugnen just nu som är mer än efterlängtad

Är du musikalisk? Nja, älskar att sjunga men bara i min ensamhet

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Gjorde innan jag blev gravid, nu har jag slutat




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!