Härliga underbara fredag

Fredag betyder helg som betyder att jag får ha fästmannen hemma i två
dagar :D Det är på helgerna som vi kommer ut och gör saker, det är på
helgerna vi verkligen umgås och äter gott och sitter uppe sent och kollar
på nån film ..... därför älskar jag helger :)

Fast den här helgen har vi inga direkta planer ..... både jag och patrik vill
ut till överjärva gård om vädret tillåter imorrn så jag hoppas att det blir
samma väder som idag, annars vette tusan va vi ska hitta på .... jag vill
förbi mamma en sväng för hon har "hittat" barnkläder så jag vill se va det
är för nåt .....

Ikväll lär vi va hemma och bara mysa, ska göra min favvomiddag ikväll,
parmesangratinerad kycklingfilé me pasta :D mumsfillibabba ....

Och på söndag, ja va händer då =/ Har faktiskt inte en aning ..... vi får
väl helt enkelt se va helgen har att bjuda på :)

Jag vet iallafall att jag ska passa på att mysa me gubben min och skämma
bort honom me kärlek ;) Tycker att han förtjänar det för jag har varit en
riktigt pain in the ass på sista tiden så ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!