Home sweet home

Har varit en underbar helg men det är ändå alltid lika skönt att komma hem
igen :)

Jag och hjärtat kom i Fredags runt 20-tiden ..... vi tände en brasa och åt
middag framför den ..... det va så otroligt mysigt .... sen spelade vi lite
kort innan vi stupade i säng .....

Sov länge på lördag, vi vaknade vid halv 11 och då åkte vi in till köpingen för
att handla lite till middagen, dvs kött till mig och så .... åkte "hem", packade upp
och jag lade köttet i marinad och sen åkte vi till gysinge och åt lunch :) vi fick ett
bord bredvid ett relativt stort sällskap som samtalade .... givetvis kan man inte
låta bli att lyssna och när jag hörde va dom pratade om kunde jag fasiken inte
hålla mig för skratt .... tänk er 4-5 vuxna människor som försöker komma på va
tanten heter i emil i lönneberga, ni vet hon som faller i emils varggrop .... dom
gissade på allt från krösamaja till prusiluskan (hon är pippi) .... det va bara så
komiskt ..... dom va verkligen inne i samtalet och ingen jävel kom på tantens
namn ..... hur som helst, vi åt upp vår lunch och sen åkte vi "hem" ....

Jag gick och lade mig och sov en stund medan älsk va ute i ladugården och
rensade lite skräp .... vid 8 kom pojkens mormor och dom åt lite kräftor medan
jag åt grillat me stekt potatis och tsatsiki ..... smaskens .....

Och till idag då ..... vaknade tidigt, nästan föööör tidigt =/ vi städade lite och
fixade och vid halv 11 va vi på väg hem igen :)

Ja, nu ger jag upp .... jag orkar nästan inte skriva ett ord till ... är så jävla
slut, vill bara sova :(

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!