Hormoner på allvar

Igår kväll när jag och Patrik hade gått och lagt oss så började jag gråta för
ingenting egentligen .... Han låg me ryggen vänd mot mig bara för att han
snarkar annars och jag kände mig så ensam och övergiven bara för det =/
Känslan va så intensiv, blev totalt överväldigad .... Det va verkligen som om
den jag älskar mest av allt hade lämnat mig mitt ute i ingenstans och inte ens
vände sig om en sista gång ... det va hemskt ... Patrik vart ju och orolig och
undrade varför jag grät och jag svarade att jag inte visste och sen att jag bara
kände mig ensam .... Har en känsla av att en jobbig period väntar nu me
många humörsvängningar .....

Men efter min lilla känslosvall så hade vi sex :) Hihi ... och efter det mådde jag
prima igen och somnade bums ....

Idag ska jag ta och dammsuga och byta kattlåda ... borde verkligen men som
sagt, min gubbe gör det inte så då måste jag =/ Min lilla kusin,Melissa kommer
över idag :) Bjöd henne på middag och sällskap och så skjutsar vi hem henne
ikväll .... tyckte att hon kunde komma hit istället för att bara sitta ensam hemma
och inte göra ett skit ....

Ska duscha och kila ner till centrum också för att handla en sväng till middagen :)

Imorrn är det dags för inskrivning på mvc och det innebär att dom kommer ta
blodprov och massa sånt =/ Tur att jag har Patrik me mig iallafall :) Ska bli
roligt att få reda på BF :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!