Inskrivning på mvc

Nu är inskrivningen på mvc klar :D Det gick jätte bra och jag är så glad att
Patrik följde me, det betydde så otroligt mycket för mig ....

Jag fick svara på massa frågor om sjukdomar i släkten, alkoholintag, rökning
m.m och sen togs det lite prover .... dock blev det inget blodprov då jag är så
svårstucken så min bm vågade inte så imorrn ska jag upp till HS och ta blod-
provet ... men alla andra prover såg tipptopp ut (sockerprov och urinprov) ....
Hade ingen äggvita i urinen, blodtrycket va bra, sockret va lite lågt men det va
för att jag inte hade ätit nån frukost ... så ni som ska på inskrivning på mvc och
ta sockerprov, ÄT INNAN :P haha .... fick också det tipset av min bästa vän men
jag glömde ju det =/ Fick en "vänta barn-bok" så den jag ska lägga mig me
och bläddra i lite :D

Fick veta hur långt gången jag är lite mer exakt och idag är jag i v9+0 :) BF
enligt bm blir den 8 mars 2011 :D Sen får vi se hur väl det stämmer överens
me uträkningen på UL i oktober ^^ .... ska tillbaka till mvc den 21/9 och då får
vi förhoppningsvis lyssna på hjärtat .... sen fick jag en läkartid den 24/8 pga att
jag har högt BMI och så skulle min bm skicka remiss till dietisten också :)
Har mycket roligt att se fram emot den närmsta tiden ....

Är även sjukt sugen på att börja på gravid-vattengympa .... fredagar i huddinge
hallen .... vore så skönt att röra sig lite och patrik tyckte också att det vore en bra
idé .... dom börjar den 27 augusti så jag har ju lite tid att fundera :)

Måste även bli bättre på att äta .... minst 6 gånger om dagen .... hur det nu ska gå :S

Och så ska jag fanimej börja ta en promenad på minst 30-60 min om dagen, det är
viktigt för att både jag och bebis ska må bra .... tänkte köra igång på måndag och
gå upp me pojken varje morgon och ta en promenad och sen äta frukost när man
kommer hem, vill få in det som rutin .... Nu har jag inte bara mig själv att tänka på
utan nu måste jag även se till bebisens bästa :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!