INTE min gårdag

Igår va det verkligen INTE min dag =/ Jag och patrik for runt överallt, vi va i
Sickla, trångsund och i skärholmen efter min förbaskade gravid-fylla-i-bok och
tror ni inte att den va slut överallt .... jag vart så besviken och på dåligt humör
så det fanns inte .... dessutom blev patrik sur på mig för att jag började må
illa när vi va på IKEA och jag va tvungen att åka hem och få i mig nåt att äta ...
och känslig som jag är nu så började jag störtböla och vart jätte ledsen ....
Men en liten ljuspunkt hittade jag iallafall, en bokhandel i skärholmen får in
min bok på Torsdag så då ska jag va den första som köper den :D

Trodde ju att tredje världskriget skulle bryta ut i min mage igår efter middagen
som vart potatisgratäng me marinerade kycklingfiléer och sallad (just för att det
är ganska så smakrik mat om jag säger så) men det vart inga problem alls ....
Mådde t.o.m bättre nu när jag åt det än innan jag vart gravid och åt det :P

Idag är det lite bättre, har känt mig som Leah har gjort don senaste dagarna, lite
småkinkig, gnällig och på allmännt pissigt humör .... haha .... fast jag och älsk
sov två timmar i förmiddags och efter det så vart jag på hyfsat humör iallafall :)

Vi har bara legat i soffan och kollat på tv idag .... jag har småplockat lite och
bäddat sängen medan älsk har diskat, tömt kattlådan och snart ska han dummsuga ....

Funderar på att äta lite, sa till patrik att jag inte orkar göra nån middag idag så det
får bli kräm och mackor, det funkar ju det me så :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!