Inte min grej

Att plugga distans verkar inte va min grej =/ Har ingen som helst motivation
och självdisciplinen ligger på noll .... dessutom ville jag ju komma hemifrån
ett par timmar nån dag i veckan .... suck ... well, det blev inte som jag hade
tänkt mig men jag måste försöka göra det bästa av situationen .... och som
sagt, jag tänker inte kämpa me skolan för att få bra betyg, den här kursen är
inte viktig på så vis .... behöver bara studiebidraget .... man gör va man kan
för att skrapa ihop några slantar till sitt kommande barn =/

Både jag och Patrik är alltmer sugna på att flytta från stockholm .... senast i
helgen sa han att han längtade efter ett liv på landet, bort från alla problem
och intriger ..... och jag håller me honom ..... det skulle va så jävla skönt
att flytta härifrån ..... finns så jävla många slödder här som bara vill förstöra
så ..... förhoppningsvis kommer man bort från den här skiten om nåt år .....

Vårt förhållande börjar iallafall bli som vanligt igen, känns skönt .... men som
alltid så händer nåt som gör att det vi byggt upp rivs ner lika fort .... lyckan
är aldrig långvarig .... den skulle kunna va långvarig men just nu går det inte :(
Man får helt enkelt njuta av dom små stunderna av lycka .... får hoppas att
det blir ändring på det när bebisen har kommit :love: Att älsk då lär sig att
prioritera och att han sätter familjen först ....

Har även ringt dietisten, hamnade då i telefonkö i ca 10 min och sen tog mina
pengar på mobilen slut .... suck .... det är såna här stunder man önskar att man
hade abonnemang eller hemtelefon .... så nu vet jag inte när jag har råd att ringa
dom igen ..... skit, är så jävla sur nu ....

Jaha, va händer i veckan då, gott folk? Själv har man inga direkta planer förutom
att plugga och imorrn ska jag på läkarkontroll på mvc ....

Vill passa på att gratulera Björn och Sanna till deras fina son :)

Längtar tills det är dags för oss ..... men 6 månader går fort ^^ suck ..... om
man tänker efter så är det inte så lång tid egentligen .... man måste hinna fixa
massa saker innan och man har ju massa saker att se fram emot som att få höra
bebis hjärta för första gången, UL, känna dom första sparkarna ..... tålamodet sviker
en när man behöver det som bäst =/ Men när man minst anar det så är det mars :P

Bye Bye





Kommentarer
Vestling

Hej, jag är också ledig hela dagarna nu mera.. eller ja en kurs på distans men det är det ända :)



Så vilken dag som helst passar mi i princip :)

2010-08-23 @ 11:54:12 | http://vestling.blogspot.com
madeleine

du om det är jobbigt pluggar jag mer än gärna åt dig :P

2010-08-23 @ 20:34:42 | http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!