Kallt och ruggigt

Åh, va det är underbart väder ute ...... älskar när det är grått, ruggigt och regnigt .....
Då kan man krypa ihop i soffan och kolla på tv eller läsa en bra bok, man kan tända
ljus och ta en varm kopp te, man kan sätta på sig sin mysigaste stickade tröja .... jag
välkomnar hösten mer än gärna .... ska bli så underbart när den kommer på allvar ....

Vintern vet jag inte riktigt om jag ser fram emot lika mycket =/ ..... snöoväder, halka,
försenad kollektivtrafik ..... nja, inte min grej ..... men det vintern har sin charm den
me :)

Jag sitter hemma och gör inte så värst mycket .... njuter av vädret, haha .... nä, jag ska
väl fixa disken lite och plocka och så .... måste verkligen ta tag i pluggandet också .... sen
gäller det ju bara att få arslet ur vagnen och göra det =/ suck ....

När älsk slutar ska vi åka och handla en sväng ..... blir ingen storhandling idag utan bara
det mest nödvända som mjölk, nån middag till ikväll och pålägg ....

Annars mår jag toppen :) mår bra så länge bebisen verkar må bra så .... mellan mig och
patrik har allt återgått till det normala igen, jätte skönt ..... hoppas att det håller i sig, jag
orkar verkligen inte me mer tjafs pga en viss person osv ..... tänk om vi skulle flytta från
stockholm, då skulle man slippa den personen :) woohoo, då vore lyckan total ju .... och
patrik vill ju också flytta från stockholm så .... men nu tänker jag fokusera på livet i magen
först och främst .... se till att bebben har det bra ..... om det blir flytt så blir det först om
kanske 2-2,5 år .... så fort jag har fått fast jobb så kommer iallafall jag flytta ..... det är
bara så mycket skit i stockholm .....

Har massa roliga saker att se fram emot, som gör att tiden går lite fortare till UL :P Hihi ..
Imorrn kväll kommer fam Nilsson hit på fika, nästa lördag ska jag och patrik sitta barnvakt
åt lilla fröken leah på dagen och på kvällen är vi hembjudna av madde och tintin på middag,
nån helg i september drar nog jag och älsk upp till tierp igen, sista helgen i september är det
höstmarknad på skansen så dit ska vi me våra älskade följeslagare (fam nilsson), andra
helgen i oktober är det dags för kalas då leah blir en stor tjej och sen är det dags för UL :D
Tiden kommer bara rusa förbi ju :D

Fatta att vi blir föräldrar om ett halvår =/ jag fattar det fortfarande inte .... min högsta
önskan har gått i uppfyllelse ..... jag är gravid, jag ska ha barn, jag ska bli mamma .....
för ett halvår sen hade jag inte ens kunnat drömma om det här ..... jag har ju velat det
här så innerligt och så länge, jag har nästan förlorat min bästa vän på kuppen .....
men här står jag idag, gravid i tredje månaden och lyckligare än någonsin .... det här barnet
betyder så otroligt mycket för mig ..... tror ingen kan förstå va det här betyder för mig ....

Nä, nu ringer fröken Madde så jag lägger ner det här för idag .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!