Kär och lycklig <3

Vaknade upp imorse och kände mig bara så toklycklig och nyförälskad
och det känns som om jag svävar på små rosa fluffliga moln .... och
det roliga är att det har inte hänt nåt speciellt heller .... har bara insett
vilken otrolig och underbar fästman jag har ..... han kanske inte säger
va han känner direkt men däremot visar han va han känner .... som
igår kväll, jag skrev såhär till han på fb:"Jag är lycklig me dig och snart
blir jag ännu lyckligare ♥ är glad att det är just du för du är så fin och
underbar" och han sa inget men han gav mig en varm kyss och hela
hans ansikte sken upp .....

Har insett att huvudsaken är att jag får veta hur han känner och sen hur
han visar det spelar ingen roll ....

Han är verkligen så fin och underbar och jag fattar inte vad han ser hos
mig men jag har accepterat det för länge sen .... jag har nåt som han älskar
tydligen även om jag inte kan se va det är ..... jag älskar honom av hela
mitt hjärta men det räcker ändå inte för att verkligen förklara mina känslor
för honom .... aldrig någonsin har jag känt såhär starkt för någon förut, han
tar fram både mina bra sidor och mina dåliga sidor och trots att han har sett
mina värstor sidor väljer han att stanna kvar hos mig .....

Och nu väntar vi barn tillsammans, vilket fortfarande känns overkligt .... men
som jag har skrivit förit, jag kunde aldrig önska mig en bättre pappa åt mitt
barn .... tänk att vi ska bli en familj, att vi ska gå från två till tre ..... jag förstår
att Patrik inte har fattat det när inte ens jag som har varit på UL och lyssnat på
bebbens hjärta fattar det =/ haha ....

Jag älskar min fina och underbara fästman så mycket <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!