Kärlekskrank

Idag är jag kärlekskrank =/ saknar min fästman så det värker i hjärtat ....
vill bara att han kommer hem för jag vill pussas och kramas och bara gosas .....
Var länge sen jag kände just såhär .... haha, jag skyller på hormonerna .....
Igår började jag gråta för att han inte hörde när jag sa att jag älskade honom =/

Är minst sagt en aning överkänslig nu för tiden :P

Vågar nog påstå att det är bra dag idag .... förutom ett illamående som kommer
och går .... men jag känner mig stabil i humöret .... och jag känner mig kär och
galen :love: Mitt liv är inte bara en enda lång plåga .... jag har så mycket att va
glad över ..... men ingen kan va lycklig jämt, ingen kan ha bra dagar varenda dag ...

Jag älskar min fina fästman så oerhört mycket och jag är så tacksam att det är me
honom jag ska ha barn me ..... kunde aldrig önska mig en bättre pappa till mitt barn ....
Jag vet att patrik kommer fixa papparollen galant, kanske me lite hjälp och stöd från
Tintin men iallafall ..... jag kommer hjälpa honom om det är så ..... han är långt ifrån
ensam ....

Nu ska jag sätta igång och städa :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!