Loppis och räkmackor

Idag har man inte varit hemma många timmar och det har varit riktigt skönt
att ha haft lite att göra, blir trist att bara sitta inne och typ kolla på tv =/

Från början hade vi planer me fam Nilsson men pga diverse saker blev det
inte så men vår dag har varit bra iallafall :)

Jag och gubben mötte upp min familj vid gamla ÖB i masmo, där har st eriks
hjälpen öppnat en loppis så vi va där och kikade lite .... fyndade fem böcker
och en dvd om bebisens första tid i livet, allt för 80 spänn :) annars så fanns
inte så mycket mer, hittade lite fina barnkläder men vi köpte inget för jag tycker
det är lite för tidigt än .....

Sen följde vi me maria och dom upp till visättra och gjorde dom sällskap till
visättra-dagen nere vid IP ..... har inget att skriva om därifrån för det va typ
helt dött .... vi gick runt, tittade lite, tog en hamburgare och sen åkte vi hem ....

Lyckades lyxa till middagen ikväll iallafall :P jag och patrik har alltid sagt att vi
vill pröva på café lyrans "berömda" räkmackor men det har aldrig blivit av men
ikväll så lyckades vi :) och visst, räkmackorna va goda men det va inte värt
priset .... 90 spänn för en macka me lite räkor, ägg, gurka, citron, majonäs,
paprika, sallad och dill ..... så, där ska man INTE äta räkmackor ..... men gärna
ta en kaffe och bulle för utsikten är fenomenal :)

Nu gör vi inte så mycket, slappar i soffan ..... har tagit ett bad och så .... både jag
och patrik är helt slut så ..... vi lär slappa tills vi går och lägger oss ....

Imorrn ska vi ta och städa och sen blir det fika gånger två :P först bjöd maria hem
oss för att fika och äta nybakade bullar och sen ville fam Nilsson att vi skulle komma
över på fika och se deras "nya" kök ....

Nu tackar jag för ikväll så hörs vi imorrn ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!