Mysig Lördag

Har haft en mysig och välbehövlig dag och kväll me min kärlek .... kunde
glömma våra problem för flera timmar .... börjar må bättre förvarje  dag, även
om vi bara gömmer undan och glömmer allt som varit ..... skulle helst vilja
sätta mig och prata ut om allt men det kanske är lika bra att bara glömma
allt och gå vidare .... jag kommer inte kunna släppa allt, jag kommer gräva
ner det i mitt innersta och sen kommer det gro där tills allt bara exploderar ...

Men för att återgå till ämnet .... i förmiddags åkte jag och Patrik in till stan
på jakt efter min gravid-fylla-i-bok .... vi skrev ner tolv adresser till olika
affärer som skulle sälja den .... vi började me NK och hade tur .... den fanns
där :D har aldrig blivit så förbannat glad förut, en stor sten lyftes från mitt
bröst .... dessutom va det 50% rabatt så vi betalade bara 80 kr för den :)
Vi gick runt i gallerian ett tag och sen gick vi ner mot gamla stan .... åt en
mjukglass och tittade på folk .... höll visserligen på att smälla av pga värmen
men vi köpte massa vatten så vi klarade oss .... innan vi åkte hem tog vi en
tripp till ica maxi och handlade lite till middagen ....

Väl hemma började jag me middagen, min favoritmiddag blev det :) parmesan-
gratinerad kycklingfilé me pasta .... passade även på att fylla i min bok, har väl
2-3 veckor kvar att fylla i .... vi käkade och tog det lugnt en stund och vid 7-tiden
åkte vi till Södertälje för att se Nordman live ....



Han skulle börjat spela halv 8 men som vanligt va han försenad så vi fick vänta
till 8 .... spelningen va helt okej .... en mix att gamla och nya låtar .... tyvärr va
det mycket fyllon och drägg där som förstörde stämningen .... Vi drog hem strax
efter halv 9 :)

Nu sitter vi och kollar på "sleepers" och sen blir det duschen och sängen ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!