När ska jag få må bra?

Jag fick ett infall väldigt tidigt imorse (strax efter 4) och skickade ett sms till
henne och bad om ursäkt för det jag hade skrivit igår .... det första hon gör
är att kasta massa skit på mig pga att jag väckte henne .... men hur tusan
ska jag veta när hon går upp .... okej visst, man skickar inte vanligtvis sms
till folk så tidigt men jag fick ett infall just då .... är ledsen för det hur som
helst .... och min ursäkt då? nja, den sket alla i .... fick bara massa skit för
att jag väckte henne men jag fick inget positivt för att jag hade bett om
ursäkt .... så varför ska jag be om ursäkt när jag bara får massa skit? Vi
kommer aldrig kunna samsas så jag har fattat ett beslut .... jag kommer
nog lämna patrik .... jag älskar honom av hela mitt hjärta men jag står inte
ut me att han kommer i kläm .... Tror att det blir bäst så för hon kommer
aldrig backa .... patrik är naiv och tror att vi ska lösa det här men vi har inte
löst nåt på över 4,5 år så varför skulle vi göra det nu? Blev riktigt förbannad
på henne när hon sa att jag spelar så mycket på min graviditet, hon vet inte
ett skit hur jag har det .... hon får själv upptäcka hur det är när hon blir gravid ....
Hon ska bara hålla käften om sånt hon inte vet nånting om ....

Hur som haver .... mitt och patriks förhållande kommer inte klara det här ....
Jag vill verkligen inte det här men jag måste för hans bästa .... han kommer
få det bättre utan mig .... själv vet jag att jag kommer få ett helvete men
jag kan behöva det .... lära mig stå på egna ben ..... jag orkar inte kämpa mot
henne längre bara ....

Jaha, annars då? Förutom alla förbannade intriger och all drama så är det nog
bra .... har faktiskt inte velat känna efter men jag mår bra .... känns skönt att
ha fattat ett beslut och jag tror att framtiden ser ljus ut om det nu blir så att vi
går ifrån varann ..... kommer alltid älska patrik, han kommer alltid finnas i mitt
hjärta ....

Ska smälta det som har hänt under förmiddagen me en cigg och sen ska jag börja
plocka lite och bädda sängen .... ikväll får vi middagsgäster :) Igår kväll bjöd patrik
fam Nilsson på middag, det ska bli trevligt .... kommer visserligen bli lite spänt me
tanke på att madde och tintin vet allt som har hänt men det är våra närmsta vänner,
vi har inget att dölja för dom ....

Bye Bye



Kommentarer
madeleine

Det kommer inte bli spänt :)

2010-08-11 @ 15:42:14 | http://mammaroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!