Ska köpas till bebben

 
Spjälskydd med nalle puh-motiv.
269 kr inkl frakt på www.sovtex.se


Påslakanset till spjälsäng med nalle puh-motiv.
249 kr inkl frakt på www.sovtex.se


Spjälsäng "Hensvik".
895 kr på IKEA.
(vi köper förmodligen en begagnad)


Kombivagn "Teutonia fun"
Ca 7000 kr i affärer.
(vi kommer köpa en bagagnad för ungefär 3000-4000 kr)


Well, det här är lite av det vi ska köpa till bebben så småningom, känner
att vagnen är mest akut då den är dyrast och sen vet jag inte om jag
kommer hoppa av skolan heller så, den vill jag ha fixad så fort som möjligt.

I slutet av september ska jag hem till en bekant och hämta bärsele, babysitter,
amningskudde och ev en skötväska :) Badbalja har vi fått av fam Nilsson .....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!