Sömnsjuka?

Jag måste ha drabbats av sömnsjukan eller nåt för jag sover konstant men är
ändå trött jämt och ständigt =/ Vaknade vid 10 idag, tog en tupplur vid 1 och
sov en timme, tog ytterligare en tupplur vid 3 och sov i 30 min .... VA ÄR DET
ME MIG?!?!?!?!?!? Nu längtar jag bara tills jag får gå och lägga mig för natten =/
Blir ju en ond cirkel, när jag sover så mycket så blir jag trött pga för mycket
sömn och då blir jag bara ännu tröttare .... äh, det där lät invecklat .... jag är
bara trött på att va trött och inte orka nåt ....



MEN, jag fick ett ryck vid halv 4 och började städa som en tok .... satte på lite
musik på högsta volym och dammtorkade och röjde i min garderob och hängde
upp alla kläder som jag bara har kastat in ....

Älsk va hemma runt 16.15 och började jag me maten, blev panerad fisk me
kokt potatis och kall dill och citron sås ... det va mums ....

Älsklingen har precis dammsugit, luktar så rent och fräsch igen :) har satt in
två citron-grejer i dammsugaren så när man dammsuger så luktar lägenheten
citron .... jätte smart .... tycker det är viktigt att lägenheten, inte bara är nystädad
utan att den också luktar gott ....

Han ska snart dra in till stan för att tända ett ljus för sin morfar som fyller år idag,
under tiden ska jag ta ett bad och noppa ögonbrynen, det behövs .... va ett bra tag
sen sist och jag vill inte se ut som hjärtat ^^ haha ..... sen funderar jag på att raka
benen och lite så ..... är lite sugen på att nuppa ikväll så då vill man ju va lite fräsch ;)

Nä, här kan man inte sitta längre .... ha en fortsatt bra start på denna vecka ...

Bye bye




Kommentarer
Anonym

Så är det att vara nygravid ;)

2010-08-17 @ 12:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!