Städ och tvätt

Hela gårdagen spenderades i malmköping me fam Nilsson plus deras tre
grannbarn :) Vi hade inte sån tur me vädret dock, det regnade när vi kom dit
och sen blev det uppehåll och sen började det regna igen så vi va bara där
några timmar ... blev inte så mycket att man tittade på marknden utan vi va
bland karusellerna så ungarna fick ha roligt istället :) Dagens avslutades på
donken i s-tälje och när vi kom hem vart jag så J-VLA slut .... jag orkade inte
duscha och jag gick och lade mig me smink och linser .... har fan aldrig varit
så slut förut :S haha .....

Idag står tvätt och städning på schemat .... har inte haft ork eller lust att ta tag
i lägenheten på ett par dagar men idag tänkte jag göra ett ryck och röja upp
lite :) Älsklingen kommer hem sent idag :( han slutar kl 5 för att jobba in dom
timmar han kommer va borta på onsdag då vi ska på inskrivning på mvc och
lyssna på bebisens hjärta och få veta BF :love: Längtar ju inte lite kan jag lova ...
Fast jag längtar nog liiite mer till den 13 oktober då det är dags för UL och vi får
se vårt barn mer på riktigt istället för en jordnöt som nu =/

Patrik har varit helt underbar när det gäller hela den här resan att bli föräldrar ....
Vi pratar mycket om bebisen, jag kan visa va jag vill köpa och hur jag vill möblera
i sovrummet, vi har pratat om dop och massa annat .... han börjar verkligen ta in
allt nu, att han ska bli pappa, att vi nästa år kommer ha en liten bebis här hemma
som kräver så otroligt mycket .... Jag är så glad för att det är just me han som jag
ska ha barn me, kunde inte önska mig en bättre pappa än Patrik :love:

Nä, dags för städning .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!