Storstädning

Va uppe me tuppen imorse för ovanlighetens skull ..... hade hunnit äta frulle
innan kl halv 9, visserligen vart det bara 2 skorpor och ett glas mjölk men
jag fick iallafall i mig nåt :P

Idag står storstädning på schemat .... har ingen vidare lust men men .... har
tvättat och bäddat sängen .... ska snart diska och dammtorka men gubben ska
få dammsuga så kan jag vaska golven efteråt ..... han ville ju att jag skulle spara
nåt åt honom så ;) Då får han fasiken skylla sig själv ....

Undrar hur det är me fröken höger aka madde? Saknar hennes dagliga samtal ju :(
det är sjukt hur fort man vänjer sig vid regelbundna rutiner ....

Antar att jag ska börja packa lite smått också .... eller, det kan jag fasiken göra
imorrn medan gubbarna håller på och byter ytterdörr ....

Igår fick patrik skriva i min gravid-fylla-i-bok .... det va ett avsnitt om pappans
tankar och patrik är ju inte vidare djup utav sig så jag förväntade mig inget
känslosamt och jag hade alldeles rätt ^^ Han skrev: när ska bönan börja växa?
Jag tar det som att han är otålig och vill se magen växa och kunna känna sparkar
osv och jag förstår honom .... jag är också otålig och vill att magen ska bli stor
och tänk bara att kunna känna sparkarna ..... jag har ju turen att känna det ett
par veckor innan han kan göra det :P Hihi .... Hatar när det händer nåt, nu står det
verkligen stilla ....

På tisdag ska jag till mvc för en läkarkontroll .... just jävlar ..... skulle ju ha ringt
och bokat tid hos dietisten idag också men nu är det för sent :( dom har bara teletid
mellan 10-11.30 .... får försöka komma ihåg det imorrn istället =/

Ska kolla på beverly hills innan jag fortsätter me städningen, tar nog ändå hand om
dammsugningen och allt innan älsk kommer hem för vi måste åka och handla och
då blir det så sent om han ska städa klart innan osv .... bättre att ha det gjort innan ...
Jag känner oss väl vid det här laget och vet att om inte städningen blir klar innan
vi åker och handlar så kommer det inte bli klart idag överhuvudtaget så ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!