Tierp ikväll =D

Inte kunde man sova imorse heller =/ vaknade när älsk åkte och sen låg jag
vaken i ca en timme innan jag gick upp ... tvingade i mig frukost och tog en
dusch sen .... nu sitter jag och väntar på dörr-nissarna som skulle ha varit
här för 45 min sen .... är bara så trött och vill gå och lägga mig
men det kan man ju inte .... suck .... hoppas bara att dom kommer innan
11, dom ska liksom va här i minst 1,5 timme ....

En positiv sak är iallafall att jag och älskling drar upp till Tierp ikväll .... ska
ställa mig och göra kycklingsallad som vi ska ta me oss upp och ha till middag
ikväll .... måste packa också men det blir inte mycket packning, två kuddar,
lite underkläder och nån tröja .... Men det ska bli så satans skönt att komma
bort ..... ska verkligen passa på att njuta i helgen ..... bara han och jag, ingen
dramatik, inget som kan förstöra ....

Nä, ska väl ta och diska lite och packa i väntan på att dörr-nissarna kommer =/

Ska försöka övertala patrik att lämna datan hemma i helgen men om det dyker
upp nåt inlägg i helgen så fattar ni att det misslyckades =/

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!