Trevligt me besök

Ikväll har man haft besök av the nilsson family ..... fikade, snackade lite skit
och gullade me tösen som för övrigt passade på att käka massa blomjord
medan jag och frun va utelåsta på balkongen :P haha ..... Leah är verkligen
full i fan och busig som attans men det ska barn vara, tycker jag (tills vår
egen kommer dvs) haha .... nä, skämt å sida ...... jag längtar som tusan tills
vårt busfrö dimper ner på jorden ..... hade sån tur för frun glömde kameran
hemma och det va jag tacksam för ..... va inte alls på humör att fastna på
bild ikväll =/ haha .....

Är för tillfället ensam hemma, gubben skulle ner till centrum och betala räkningar
och sen till visättra för att lämna herr nilssons plånbok som herr nilsson glömde/
tappade här ..... haha .....

När min gubbe kommer hem blir det iallafall ett bad och sen hoppas jag att jag
får sova inatt ..... sov skit föregående natt ..... va uppe på toa en gång men sen
kunde jag inte somna om och dessutom har jag haft frossa två nätter nu så jag
va tvungen att fråga frun om det va i samband me graviditeten för jag är inte sjuk
och som tur va så va det så .... har vaknat flera gånger av att jag hackar tänder
och så sätter jag på mig täcket och efter 2 sekunder svettas jag som en gris =/

Nä, nu borde han väl komma hem tycker jag .... såvida han inte har fastnat me
fruns gubbe, vilket är MYCKET möjligt .... dom där två asså, det är som helan och
halvan .... haha ..... är glad att patrik har tintin som han kan prata me för det är
egentligen den enda killen patrik umgås me på riktigt .... och jag har ju min fru så :)
Såg att madde och tintin hade tagit ett jätte fint kort på sig tillsammans, vilket fick
mig att inse att det nyaste kortet på mig och patrik är från i julas så här är det också
dags att uppdatera bildgalleriet :P

Nu är iallafall gubben min på väg hem, har han i luren för tillfället :P

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!