Kommunikation är A och O

Det irriterar mig att Patrik tror att allt är bra mellan oss .... fast jag tror
inte att han tror det .... han försöker bara göra det lättare för oss båda ....
Bara för att allt inte är som det ska så behöver man ju inte gå runt och va
deppig .... bara han inte tror att allt är bra .... är mest orolig över det ....
Jag älskar honom men det känns inte på samma sätt som innan .... jag
klarar inte ens av att ha sex me honom för tillfället .... det är så mycket
undangömda känslor så det känns bara fel om jag skulle vara intim me
honom .... och att han tjatar gör det bara ännu värre, då känns det bara så
fel .... nä, min sexlust är som försvunnen men det va den långt innan jag
blev gravid också .... känns trist som fan men va ska man göra =/ Om
han är eller skulle va otrogen så skulle jag inte klandra honom .... jag
är inge vidare bra på sex, jag har aldrig lust, jag är inte attraktiv längre ....
Jag är så medveten om mina brister så det är helt enkelt inte roligt me
sex längre .... fan, jag skulle verkligen behöva lite bättre självförtroende ^^

Jag är så trött på stockholm, jag vill bara härifrån ..... är trött på folket,
staden .... ja, allt .... vill verkligen inte bo kvar här längre .... eller så
skulle jag vilja åka på en jävligt lång semester .... bara så jag får komma
bort och glömma alla problem hemma .... känner mig inlåst och isolerad ....

Jag har verkligen bara klagat dom senaste dagarna känns det som men
just nu har jag inget att glädjas över .... jag vill glädjas över graviditeten
men det går inte när vi har så många olösta problem .... tänk att få må bra
och vara innerligt lyckligt .... inte jämt men då och då .... men när det här
väl har löst sig så kommer jag uppskatta min lycka me patrik ännu mer än
innan .... det gäller bara att stå ut tills dess ....

Tänk om vi bara kunde prata me varann och få utlopp för våra tankar och
känslor .... jag får ju det för jag skickar sms och förklarar hur jag mår och
va jag tänker och känner .... patrik vet mer om mig än va jag själv vet men
jag vet inte ett skit om va som rör sig i hans huvud .... hur ska vi kunna
lösa våra problem när vi inte kan kommunicera? =/ Alla vet ju att kommunikation
är A och O i ett förhållande .... funkar inte kommunikationen så funkar inte
förhållandet heller ..... Det skulle krävas så lite för att vi skulle få det bra igen ...
det är det som är så irriterande ....

Nu har jag fått ventilera mig lite för idag .... det är synd att patrik inte läser min
blogg ..... då skulle han kanske förstå mig bättre .... men han vill inte anstränga
sig för att rädda vårt förhållande ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!