Tråkiga vardag

Ni som läser min blogg, varför i helskotta läser ni den? =/ Jag har inget
intressant att skriva om för det händer aldrig nåt i min vardag och när
det händer så är det bara massa smutskastning och dramatik .... så,
varför läser ni? Vore bara roligt att veta. Och säg till om det finns nåt ni
vill att jag ska skriva om eller om det är nåt ni vill veta .... är öppen för
förslag så :) Är trött på att skriva om min trista vardag men jag har ändå
behovet av att få skriva av mig kvar så därför blir det så ....

Med det sagt så kan jag berätta om va som händer idag .... ungefär samma
sak som hände igår =/ och dagen innan det .... osv osv .... Jag vaknar sent,
sätter mig vid datan, väntar på maddes dagliga samtal, tar en cigg, kollar på
tv, tar nåt och äter och mer än så är det inte .... väntar på att gubben kommer
hem ....

Imorrn ska jag iallafall ta och storstäda och skura golven, anledningen är att
det kommer hit några gubbar på fredag kl 10 och ska sätta in en ny ytterdörr
och jag vill inte att det ska va skitigt och rörigt då, då får dom fel uppfattning
om mig .... för det är inte sån jag är .... fast egentligen ska jag inte bry mig om
va dom tycker och tänker men det är viktigt för mig att folk får rätt uppfattning
om mig ....

Ska även ta och börja packa lite imorrn, man behöver ju inte ha me sig så mycket
men nåt ombyte vill jag iallafall ha ..... På lördagen ska vi bjuda över gubbens mormor
på kräftskiva (jag ska äta grillat) och förhoppningsvis berätta att vi ska ha barn ....
jag och patrik är lite oense om den saken men det ordnar sig nog .... Ska bli så
skönt att komma upp, även om det regnar och är pissigt väder så längtar jag som
bara den .... att bara komma bort en helg ....

Nu ska jag fortsätta kolla på cityakuten och sen lägga mig en stund ....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!