Tråååååk

Äh, nu ger jag upp .... är nöjd me headern men bakgrunden ser för
jävlig ut men jag har suttit me den i snart en timme och ändrat storlek
osv och nu orkar jag bara inte ..... det får se ut sådär för tillfället och
tills vidare ....

Har pluggat också ..... fast inte så mycket .... bara jätte lite =/ måste
sätta mig och läsa kursboken först :P usch, har en känsla av att det
kommer gå åt helvete men men .... that's life ....

Ska väl ta och plocka lite och bädda sängen :) Har visserligen fastnat för
"varning för övningsföräldrar" =/ nu ska tonåringarna ta hand om gamlingar
och jag tycker så synd om ena gamlingen .... han sitter alldeles själv medan
tonårsparet vägrar gå in till honom .... och gamlingen har massa problem
och måste byta blöja varje timme på natten men dom vägrar ju .... nä, stackars
gamlingar :( Blir så vansinnigt förbannad ..... man behandlar inte äldre hur som
helst ..... egoistiska är va dom är .....

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!