Mitt i veckan

När patrik kom hem åkte vi iväg till city gross för att handla lite men det slutade
med att vi storhandlade ..... kom iallafall därifrån me fyra kassar mat och en
månads ranson av mat :) ganska skönt att ha det gjort iallafall :) sen missade
vi lite smågrejer men det är bara att ta sen .....

Nu sitter vi och tittar på "ett nytt liv på landet" och varje gång vi ser det blir jag
så impad av människorna som medverkar .... dom kastar sig rätt ut i det okända
för att följa sin dröm .... helt otroligt ....

Mätt och belåten är man ju också, blev tacos till middag ikväll ..... klämde i mig
1,5 =/ vanligtvis brukar jag kunna klämma i mig upp till 3 st men å andra sidan
åt jag en väldigt sen lunch idag också .... än så länge verkar bebben inte ha nåt
emot tacokryddan ..... har faktiskt klarat mig undan riktigt bra me just mat och
dryck, kan äta allt förutom köttfärssås som bebben INTE gillar men stark mat
verkar gå bra =/ haha ....

Min fästman är så fin, på tal om ingenting ..... jag börjar faktiskt tro att han
verkligen vill ha det här barnet ..... han verkar intresserad när jag tittar på
barnvagnar på blocket och han verkar se fram emot både mvc-besöket och
UL ..... ska bli så intressant att se hur han reagerar när han får höra hjärtat
och se vår lilla bebis ..... Jag vet iallafall att han kommer bli världens bästa
pappa ..... det ser man när han är me leah, han är så bra me henne och det
klickar verkligen :)

Nu ska jag titta på "fågarna på fortet" me älsklingen och sen blir det en dusch
och sova :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!