En liten lista

Alkohol: Ser mig som nykterist så
Allergi: Inte en enda
Armhävningar: Haha, inte många du
Blyg: Inte längre, däremot är jag tillbakadragen me nytt folk
Beroende av: Närhet
Betyg: VG i allt :) (komvux dårå) 
Blir glad av att: Se min familj må bra  
Bor: Stockholm, hägersten
Dagbok: Hade men nu är det bloggen som gäller
Djur: Två katter, Whiskas och Ceasar 
Drömmar: Har endel
Dåliga sidor: Paranoid, lite av en egoist, bortskämd i vissa avseenden 
Ekonomi: Nja, kan ju alltid bli bättre
Familj: Fästmannen Patrik,katterna och knodden i magen
Favoritdryck: Fanta lemon eller vatten
Festar: När man va yngre, nu är man gammal och inte orkar ^^
Flyttat: Jo, ett x antal gånger
Fobi: Kryp och typ avlopp
Foto: När jag är på humör älskar jag att va me på kort
Född: Maj-88
Gillar: ÄLSKAR min familj, annars gillar jag väl lite av varje :P   
Graviditet: Är något jag inte ser fram emot =S
Gråter: Jämt och ständigt (hormoner vettni) 
Gör dagligen: Sitter vid datan, plockar hemma, lagar mat
Hatar: Oordning, falska människor, lögner
Hypokondriker: Bara så onödigt 
Imponeras av: Människor som vågar ta klivet ut i det okända
Intressen: Matlagning, inredning
Jobb: Inget för tillfället
Kaffe: Är inget jag dricker
Kamera: Digital såklart
Kläder: Bekvämt
Kompisar: Fam Nilsson :love:
Länder jag besökt: Finland,Frankrike,Jersey
Längd: Är mer än nöjd me mina 164 cm
Mobil: Sony ericsson w715
Motto: Ångra inget i ditt förflutna, det är det som gjort dig till den du är idag
Musik: Blir mest radio
Musikalisk: Nja, inte direkt men det funkar i min ensamhet
Märkeskläder: Är inget jag köper
Naglar: Just nu korta men inget nagellack
Politik: Bara tomma ord som låter bra
Rakning: Absolut, överallt
Rädslor: Förlora bebisen i magen, se nån i min familj bli riktigt sjuk, förlora patrik i nån olycka
Saknar: Min pappa så grymt mycket :(
Samlar: Inget
Sjukdomar: Frisk som en nötkärna
Ska göras: Bädda,dammsuga och duscha
Smeknamn: Becca
Sol: Kan va skönt när man är på humör
Sover: Bredvid min underbara fästman såklart :)
Talang: Ingenting
Telefonbok: Har nog inte ens ägt en sån :S
Tränar fysiskt: Räknas städningen? Haha
Tränar psykiskt: Nä, det behövs inte :P
Utbildning: Barnskötare
Vikt: Too much och mer blir det :S
Äcklas av: Torka upp katternas hårbollar
Äter: Mat :D  
Önskar: Att vår bebis kommer ut frisk och att framtiden blir som jag vill :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!