=(

Hade en riktig pisskväll igår :( Va så deppig och bara grät i flera timmar .....
Jag kände mig så otillräcklig, äcklig, ful, oattraktiv ... jag kände att jag inte
dög åt Patrik .... jag undrade varför han vill ha mig, va han ser hos mig ...
Endel av mitt utbrott va pga hormoner, endel va pga en annan sak ... patrik
blev vän me nån tjej på fb och hon såg verkligen bra ut, som en fucking
fotomodell .... själv känner man sig och ser ut som en strandad val ... fet, ful,
finnig, äcklig osv osv .... därför blev jag så illa till mods och allt bara svämmade
över .... vet inte va dom har haft för typ av relation men det kändes bara så
jobbigt .... försöker tänka positivt, det är mig patrik är tillsammans och förlovad
me, det är mig han sover me varje natt, det är mig han ska ha barn me, det är
till mig han kommer hem efter jobbet .... Men jag är så jävla känslig nu, minsta
lilla sak kan va jobbig ....

Förutom hormoner och känsloutbrott är det okej me mig .... är trött och orkes-
lös .... huvudvärk till och från ... men annars så =/ haha ...

Kom på det igår kväll att jag börjar ju för tusan plugga på Tisdag :O haha ....
Kom också på att jag måste skicka iväg mina papper till CSN så att jag får
studiebidrag vilket är den största anledningen till att jag börjar plugga :P
Vill få ihop lite pengar och köpa spjälsäng och smått för .... vagn vet jag inte
hur vi ska ha råd me än men det löser sig på ett eller annat sätt .... är 7 mån
kvar så :P Och när jag börjar plugga har jag nåt att göra, me andra ord
kommer veckorna bara att flyga förbi och helt plötsligt är det dags för UL igen
och då är jag i v18 :)

Jag har tjatat om att jag ska dammsuga i FLERA dagar nu, det behövs och jag
måste men jag orkar inte .... blir så less på mig själv .... usch och tvi =/ Och
Patrik tycker väl att jag är värdelös när jag är hemma hela jävla dagarna men
ändå inte dammsuger och städar ... och så mår jag bara ännu sämre ... har
hamnat i en ond cirkel känns det som =/

Bye Bye






Kommentarer
Anonym

Mitt erbjudande finns fortfarande. Vagnen är superfräsh och jag har använt den i 4 månader. Den var NY när jag köpte den. AS smidig.

2010-08-04 @ 21:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!