Mitt mirakel

Dom senaste dagarna har jag inte känt mig ett dugg gravid mer än att jag har
sprungit på toa lite oftare och är tröttare än vanligt, och det känns ganska bra ...
Hinner me 7 månader då jag kommer känner mig mer gravid än någonsin så,
nu tänker jag njuta av stunden då man får må bra :)

Idag är jag tacksam .... för allt egentligen .... men mest för min fästman och det
lilla livet i magen .... tänker ofta på bebisen som ett mirakel .... eftersom att jag
hade ALLA odds emot mig innan jag blev gravid ... ändå kom h*n till :love: Det
är ett mirakel .... Det här barnet kommer bli älskat och avgudat .... när man har
längtat efter barn så länge som jag har gjort så finns det inga ord som beskriver
glädjen över att äntligen va gravid .... ingenting kan beskriva lyckan jag känner
och all kärlek till det ofödda barnet .... Och missförstå mig rätt, såklart är alla
blivande föräldrar glada över att vänta barn men för många par har det kommit
snabbare än va man tänkt sig kanske ... men jag har längtat och längtat och
längtat ... jag va SÅ nära på att förlora min bästa vän pga det, jag och Patrik
har bråkat och tjafsat om det här i flera år, jag har gråtit och mått piss så
länge .... ni kan aldrig ana va det här barnet betyder för mig ....

Haha, nu fick jag skriva av mig lite och dela me mig av mina tankar och mitt
innersta :)

Verkar som om sommaren har kommit tillbaka, på tal om ingenting =/ Solen
lyser för fullt, fast det är mycket moln i vägen .... ska bli regn hela helgen också ...
Men jag klagar inte, snarare jublar .... tycker att sommaren kan va över nu ....

Älsk är hemma tidigt idag, redan strax efter 3 :) så skönt .... ska höra me han då
om vi kan dra till Sickla .... vill ju köpa den där fylla-i-boken för då är jag sysselsatt
ett tag :P Och carro, jo jag vet att dom finns att köpa på nätet men jag är ganska
otålig av mig och vill gärna ha en sån så fort som möjligt och när jag vet att jag
har sett en sån nånstans i Sickla så känns det onödigt att beställa från nätet =/ Fast
å andra sidan vore det lite smidigare men nu kan jag och Patrik passa på och kika
lite på bebiskläder också :)

Ikväll ska vi mysa i soffan och äta gott .... tyvärr kommer bebben inte bli glad men
det struntar jag i just ikväll .... vi ska äta potatisgratäng me marinerade kycklingfiléer
och sallad ... SÅÅÅÅ attans gott ju .... men det är ju ganska smakrik mat om jag säger
så, så min mage kommer göra uppror men det kan det va värt för en kväll ....

Nu ska jag dricka lite vatten och slappa i soffan en stund :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!