Välbehövlig sovmorgon

Jaaaa, va säger man =/ Skulle gått upp 8 imorse för att möta mamma
utanför HS för att jag skulle dit och ta blodprover ... vaknade kvart i 10,
utvilad och pigg för en gång skull ..... haha .... ringde mamma och frågade
om vi kunde ta blodprovet nästa vecka och det va inga problem .... Jag
behövde verkligen den här "sovmorgonen" .... är så pass pigg att jag orkar
ta tag hemma också :) Har redan hunnit me att bädda rent i sängen, vikt och
hängt in en massa tvätt och satt på en tvättmaskin :) Känns konstigt att ha
återfått lite energi .... haha ....

Skönt att det är torsdag idag, bara en dag kvar och sen får jag ha älsk hemma
hela helgen :D På lördag ska vi till sickla, vi va där förra senhösten när madde
väntade Leah och då gick vi in i en affär och jag hittade en gravid-fylla-i-bok
som jag själv så gärna vill ha nu när jag är gravid ... grejen är den att jag kommer
inte ihåg va affären hette eller vart den låg mer än att den låg i sickla då =/ Så
vi ska dit på lördag och se om vi hittar affären :P Älskar fylla-i-böcker :D

Får se om vi åker och hälsar på maria på söndag, hon och moa kommer hem från
Jämtland idag :)

Längtar så sjukt mycket till nästa sommar :) Vi ska ju bjuda upp fam Nilsson till
Tierp över en helg och det kommer bli så underbart. Leah som är stor nog då
att springa omkring överallt medan min lilla skit knappt har börjat krypa då =/
Haha .... Och sen semester i norrland som en riktig familj .... som mamma,pappa,
barn ... det ska bli så underbart ....Nu får den mörka hösten och vintern komma
och gå så att det först blir mars för då tittar bebis ut och sen blir det juli för då är
det semestertider :D

Nu kan jag inte sitta här länge =/ ska ta en cigg och sen ställa in disk och dammtorka
och dammsuga :) Ska åka och handla när älsk kommer hem ...

Bye Bye



Kommentarer
Carro

Sådana där fyll-i-böcker finns det massor av på nätet. Googla bara på bokens namn.



:)

2010-08-05 @ 16:41:12 | http://carrosell,bloggsida,se
Tine

Adda me [email protected]

kan skicka bild

2010-08-06 @ 11:09:44 | http://monkeyhey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!