Världens bästa hjärtslag

Läkarkontrollen idag gick superbra ...... blodproven såg toppen ut, fanns
inget att anmärka ..... sa att jag va orolig över graviditeten eftersom att
jag inte känner av den nåt och då sa läkaren bara att jag skulle andas ut
och NJUTA ..... men hon tog min oro på allvar så hon föreslog att hon kunde
testa och lyssna på bebisens hjärta för att lugna mig .... sagt och gjort .....
Hon hittade hjärtat me desamma och det slog på så fint, pulsen låg på runt
168 :) hon vart så chockad, hon har aldrig kunna hitta hjärtat så fort på en
gång ..... och så sa hon att vår bebis verkade va en stark en .....

Självklart föll både en och två tårar på mig .... har aldrig hört nåt vackrare
ljud förut ..... tänk att min lilla bebis ligger i magen medan hjärtat pickar på
för fullt ..... helt otroligt ..... det va en så mäktig känsla och alldeles underbart ....

Är så glad för att vi båda verkar må bra :)

Älsklingen får vänta en månad innan han får höra hjärtslagen :P haha ....

Nä, nu ska jag gå och lägga mig ...... god natt ......

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!