Vecka 11 (12)

Går in i vecka 11 (12) idag :) Kan ni förstå att första tredjedelen snart är
avklarad? Nyss va jag i vecka 7-8 .... tiden går verkligen så otroligt fort
men jag klagar inte ... vill bara att det blir mars nu .... längtar så mycket
efter min underbara unge .... drömmer nästan om det varje natt, oftast
när det är dags att åka hem från BB och vårt nya liv börjar på allvar ....
Det är så lång tid kvar och jag är redan så otålig och förväntansfull ....

Och extra otålig är jag nu när jag inte känner av graviditeten nåt heller,
vill få nåt litet tecken på att det fortfarande finns en liten bebis i magen
men ingenting .... är jätte vanligt att man inte känner nåt just dom här
veckorna men det är frustrerande .... får hoppas på att vi får lyssna på
hjärtat i september iallafall så man får nåt litet ynka tecken =/ Ser fram
emot när man börjar känna rörelser och sparkar, det blir allt så konkret,
så verkligt .... Vill att magen ska växa och bli stor och rund också ....

TÅLAMOD VA ORDET !!!!!!!! =/

Mår si och så idag, har magknip och är illamående så jag har bara legat i
soffan och kollat på tv .... är så sugen på skorpor så jag skickade sms
till gubben och bad honom köpa två påsar innan han kommer hem från
jobbet ....

Sitter och väntar på att fröken Madde ska svara så jag får röksällskap :P

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!