Vecka 12

Idag går jag in i v12 :D första tredjedelen av graviditeten är avklarad och den
mest riskfyllda perioden är över .... Fortfarande märker jag inte av graviditeten
mer än att jag är tröttare än vanligt och känslomässigt känsligare ..... idag ska
man iallafall till mvc för läkarkontroll :) får hoppas att allt ser bra ut .... patrik
hämtar upp mig efteråt, sa att han inte behövde följa me på det här .... men
om drygt en månad är det dags för vanliga mvc igen då vi förhoppningsvis får
höra bebisens hjärta så då ska han me :) och tre veckor efter det är det dags för
UL, då kommer jag va i v19+1 ..... shit asså, tiden går verkligen fort =/ haha ....
Längtar mer och mer för varje dag :love:

Har haft massa konstiga drömmar dom senaste nätterna, och jag har mest bara
drömt om killar ..... drömde tex att ett gammalt ex ville ha tillbaka mig, sen drömde
jag om en killkompis som verkligen fanns vid min sida och stöttade mig .... nu tror
jag att jag vet va drömmarna handlar om .... jag saknar manligt sällskap, som bara
den .... inte om sex eller förhållande utan vänskap .... jag har alltid kommit bättre
överens me killar och nästan alla mina vänner består av killar ..... tyvärr träffar jag
dom väldigt sällan och jag saknar dom så fruktansvärt mycket .... förut umgicks
man jämt men aldrig idag =/ Jag saknar helt enkelt mina killkompisar :( att bara
umgås och sitta och snacka .... Om nån av er läser det här så vet ni vilka ni är :P

Nu ska jag ta en cigg (ajabaja, jag vet), sen ska jag plocka och bädda sängen och
koka potatis .... ikväll ska vi äta kyckling me stekt potatis och tsatsiki .... smaskens ....
Hmm, tror förrästen att bebben inte gillar pasta me köttfärssås =/ på tal om ingenting ...

Ha en fortsatt bra dag, slänger säkert iväg ett inlägg ikväll och berättar om läkarbesöket :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!