5 år me älsklingen <3

Idag har jag och Patrik firat vår 5-årsdag :love: Helt ofattbart att vi redan har
varit tillsammans i 5 år ..... och förlovade i 2 år ..... Tiden har en tendens att
verkligen bara flyga förbi =/ Men dom här åren har varit dom bästa i mitt liv
och kommande år kommer bara bli bättre, då har jag ju min lilla familj :)
Älskar min underbara fästman så otroligt mycket ....



  

Hur har vi firat våran dag då? Vi har varit på skansens julmarknad och gått
omkring, va jätte mysigt men INTE värt inträdet, vi åkte till sergels torg och
gick omkring på marknaden där och avslutningsvis blev det middag på vår
favoritrestaurang Cypern :) Jag har har haft en underbar kväll me min älskade
men nästa år vill jag fira me min familj :)

 

Jag hade tänkt skriva igår och jag hade faktiskt skrivit men sen orkade jag bara
inte så jag sket i det ..... haha .... så jag tänkte skriva om gårdagen nu istället :P

Igår hade jag och patrik fullt upp, på förmiddgen åkte vi och köpte nytt duschmunstycke,
julklappar och lite matnödvändigheter, vi hann precis hem och käka lite snabbt innan
det va dags att åka till familjen Nilsson på luciafika :) Där bjöds det på saffranskaka,
lite tjatter och tv-spel för gubbarnas del ^^ haha ..... bilder från gårdagskvällen finns
i föregående inlägg men jag lägger upp bilderna här också :) Lika bra ....

  


 

Nu ska jag nog ta en kvällsmacka och kolla på Beck me mina två hjärtan :)

Ha en underbar Söndag allesammans ....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!