9 dagar kvar ....

Förstå att det är julafton om 9 dagar !!!!!!! Jisses ..... hinner ju inte ikapp
tiden .... Haha .... fast jag är glad att jag slipper ha det som fru Nilsson
som gör all julmat och det själv, skulle ju få panik för länge sen .... men
det är starkt gjort av henne :D Nån jul får väl jag också bli vuxen och rulla
köttbullar, griljera skinka, göra janssons osv :P Men den här julen och nästa
jul tänker jag låta nån annan göra julmaten så att jag får njuta av julen me
min lilla familj :)

Har lite saker att fixa innan vi åker upp till Tierp nästa Onsdag ....

* Dom sista julklapparna ska köpas och slås in.
* Vi ska till försäkringskassan, nordea och SEB.
* Vi ska till mvc.
* Vi ska till Nilssons och byta julklappar.
* Vi ska hälsa på Malin och hennes lilla grabb.
* Vi ska handla lite mat och packa.
* Vi ska upp till moster och lämna katterna
* Patrik ska hitta ett par jeans till sig själv

Och grejen är den att nästan alla dom där sakerna kan vi bara göra nästa vecka
på måndagen och tisdagen ^^ men det ska nog gå det me :P

Har sovit skit inatt :( Va uppe 6 gånger mellan midnatt och kl 03 för att kissa ....
Hann knappt somna om innan det va dags igen .... och så fort man lagt sig till
rätta och speciellt när jag ligger och håller om patrik så är det bara att knalla upp
på toa ....

Idag ska jag och patrik iallafall åka och handla en sväng, det är ganska tomt i
kylskåpet =/ Och så måste jag köpa mer inslagspapper och snören och så ska
jag köpa julstjärnor och hyacinter .... ska försöka tvinga in patrik på dressmann
också .... hihi .... han kommer nog va ganska tjurig men han måste verkligen ha
ett par jeans till julafton .....

Sitter och tittar på tre kronor i brist på annat .... har tvättat en maskin och ätit lite
lunch ..... ska plocka undan och bädda sängen .... Patrik tog hand om disken igår
kväll så den slipper jag .... Lägenheten är i stort behov av dammsugning så den ska
jag tvinga patrik på i helgen .... är faktiskt lite snäll och tänker på min gubbe som
jobbar hela dagarna :P

Bebisen mår också toppen :) Sparkar för fullt där inne .....

Ha en lika härlig onsdag som jag :)

Bye Bye




Kommentarer
elle

tierp ligger nära där jag bor :P jag bor bara en bit bort <3

2010-12-16 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!