99 dagar :)

Nu har nedräkningen verkligen börjat tills vi får vår lilla tös :) Idag fick älsklingen
känna sin första RIKTIGA spark :love: hon kickade honom ordentligt under hand-
flatan ..... vart så glad för hans skull, så länge som han har väntat ..... sen fick han
några små sparkar också ..... hon är så mysig, vår lilla flicka ..... åh, längtar så
mycket nu .....

Idag har jag och gubben vart och handlat lite och tittat efter julklappar, hittade väl
nån till min kusin men annars va det dött =/ däremot fyndade patrik är knivslip inne
på cervera :P Och när vi va inne på kvantum och köpte saffran så råkade vi få en
påse för mycket :P haha .... så nu har vi 7 påsar saffran, 5 påsar kostade 9 kr st, 1
påse betalade vi fullt pris för och 1 påse fick vi gratis :P köpte även massa julmust :)
Har blivit tokig i julmust ..... som jag redan har skrivit förut ....

Nu sitter vi och kikar på kommisarie späck men den den va inte alls så bra som vi
trodde ..... man skrattade på vissa ställen och både jag och patrik är stora fan av per
morberg så hans karaktär som oberg va ju klockren men mer än så va det inte .....

Ha en jätte bra lördagskväll :)

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!