Bästa fredagen på länge

Idag är det inte vilken fredag som helst :P Idag är det exakt 1 vecka kvar till
julafton och dessutom börjar älsk sin semester i eftermiddag :D Hur underbart
är inte det då? :D Så ni förstår nog att jag är jätte glad och tycker att det här
är den bästa fredagen på lääääänge ....

Jag skippar storstädningen idag, orkar bara inte .... dessutom är det mest
dammsugning som behövs och det ska Patrik få göra imorrn ..... jag dammtorkade
och plockade igår och patrik diskade så det finns ju inte så mycket annat att göra :P
Jo, jag ska bädda sängen men det är allt ....

I eftermiddag ska vi iväg och köpa dom sista klapparna och sen ska vi hjälpa min
moster att byta till vinterdäck (och nej, hon är inte klok som har väntat så länge)
Haha .... och efter det blir det kebab på sibylla till middag ....

Får se om jag orkar slå in lite klappar ikväll eller om jag tar det imorrn under
förmiddagen .... Under eftermiddagen kommer iallafall min moster och mamma
hit på fika, ska bjuda på hemmagjord mjuk pepparkaka :)

Nä, snart dyker väl gubben upp och jag måste på toa och fixa lite innan vi åker
men ha en UNDERBAR fredag :D

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!