Dan före doppaerdan

Tycker ni att det känns som självaste julafton imorrn? Det tycker inte jag
men det har jag inte tyckt dom senaste åren ... det är först när kalle börjar
och man känner lukten av julmaten som julafton börjar för mig .... Hur som
helst så ser jag fram emot julafton .... eftersom att jag blev sjuk så kommer
jag och Patrik fira me min familj i Visättra .... det blir min moster, min mamma,
mina två kusiner varav en även fyller år imorrn plus ena kusinens pappa :)

Idag har vi inte gjort mycket .... va på mvc tidigare idag och lämnade urinprov
och tog blodtryck, inga positiva resultat dock :( Fortfarande äggvita och högt
blodtryck .... ska tillbaka på torsdag för att ta nytt blodtryck, om det fortfarande
är högt så lär jag få gå varje vecka tills förlossningen eller läggas in om det blir
värre ...... Får hoppas på det bästa ..... ska iallafall försöka vila så mycket jag
kan under veckan ....

Efter besöket där så hämtade vi min kusin, Moa som ville ha skjuts till EG's och köpa
julklapp till sin mamma (min moster) och sen skjutsade vi hem henne och åkte hem :)

Sitter för tillfället och väntar på mat :) Patrik är nere på sibylla och köper en 200 grams
hamburgar meny till oss :) Både jag och tösen är vrålhungriga efter nästan 2 dygns
fastande =/ men hon har varit ovanligt pigg iallafall och håller igång nästan hela dagarna
och igår kväll när jag och patrik skulle sova så låg och hon sparkade på hans rygg bra
länge, vilket han visserligen bara tyckte va mysigt :love: Patrik faschinerar verkligen
mig ibland .... imorse låg han och pussade mig på magen och pratade me Thea, berättade
för henne att det va pappa som pratade och frågade va hon gjorde där inne .... Jag tror
jag har fått världens bästa blivande pappa .....

Ha en bra kväll så kan jag nästan garantera att vi hörs imorrn kväll/natt :)

Bye Bye



Kommentarer
Fanny

Ett tips. Om du trappar ner på skräpmaten, läsken och det mesta som är onyttigt och börjar gå ut på en kort promenad runt ditt hus eller något en gång om dagen, så lovar jag att ditt blodtryck går ner :)

2010-12-25 @ 13:42:21 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se
Anonym

håller med Fanny. Det är den dagliga motionen som vi alla behöver för att hålla kroppen i schak.. Varesig vi är gravida eller inte, äta bra och röra på oss, det är nycken till ett bra liv..

2011-01-02 @ 16:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!