Ensam fredagskväll

Känns väl lite såsidär att tillbringa fredagskvällen ensam men å andra sidan är jag
ju inte helt ensam :P Jag har ju katterna och sen har jag ju min lilla tös som bökar
lite då och då :)

Hur ska jag tillbringa min kväll då? När Patrik har gått till kontoret vid halv 3-kvart i 3
så ska jag städa klart först .... sen vid 4 ska jag börja me middagen som ikväll blir
potatisgratäng me lövbiff och sallad .... för att få tiden att gå lite ska jag diska upp
efter middagen .... sen blir det ett bad me lite mini-spa .... och sen ska jag krypa upp
i soffan och äta godis och kolla på film tills älsk kommer hem igen :) Han skrev att om
han har roligt så kommer han va där till 9 och är det tråkigt så är han hemma betydligt
mycket tidigare .... och innan hade jag skrivit att det va lugnt om han kom hem vid 22-23
men 9-halv 10 blir det senast verkar det som nu .....

Skulle ju ha träffat en vän idag men jag sköt upp det tills på måndag, då ska hon
komma hit på fika :) Idag va jag nämligen TVUNGEN att ta hand om hemmet och städa,
får sån ångest när jag ser damm överallt, världens berg me disk osv så jag bestämde
att ta en riktig städdag ..... har tvättat två maskiner, bäddat rent sängen, diskat, fixat
om min "julgran" och nästan dammtorkat överallt hittils ..... det är vardagsrumsbordet
kvar, jag ska skura badrummet, sen ska jag dammsuga och ev moppa golven, det skulle
behövas men jag vet inte om jag orkar :P

Nu vet ni hur min fredag ser ut :)

Bye Bye




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!