Förbannade lipsill

Haha, fan vilken jävla lipsill man har blivit =/ Jag va en riktigt storgråtare innan
jag blev gravid men då grät jag av nån anledning men nu gråter jag för ingenting =/
Började störtböla när Patrik gick till sitt jobb för att gå på personalfest och julbord,
jag va helt förstörd .... men varför??? Han försvinner ju inte för all framtid, han är
ju liksom hemma om 4-5 timmar igen ..... herregud asså ..... är så jävla cp-känslig
nu för tiden .....

Jag sitter och glor på "tre kronor" och äter middag :) hatar att äta ensam men nu
har jag en till att tänka på som behöver näring så jag är så illa tvungen att äta och
det va faktiskt riktigt gott :P

Ska väl ta en cigg och sen blir det ett bad, orkar inte ta hand om disken ikväll
tror jag ..... kanske om jag får tråkigt :P haha ....

Nä, ha det bra .... orkar inte sitta här längre .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!