Foton i 31 dagar - Dag 10

Dag 1 - Ett foto på dig från idag
Dag 2 - Vad finns i din väska?
dag 3 - Ett foto på din mobil
Dag 4 - Din dag, foton tagna under dagen
Dag 5 - Foton på din lägenhet
Dag 6 - Ett foto på dig för två år sen
Dag 7 - Ett foto på dig själv som någon annan har tagit
Dag 8 - Ett foto på den du älskar
Dag 9 - Ett foto på insidan av din kyl
Dag 10 - Ditt drömbröllop
Dag 11 - Ett foto på det du senast har köpt
Dag 12 - Din favoritfilm
Dag 13 - Favoritmusik
Dag 14 - Ett foto på något du vill mer än nånsin just nu
Dag 15 - Nånting du ångrar
Dag 16 - En bild på din bästa vän/vänner
Dag 17 - Ett tv-program du gärna tittar på
Dag 18 - Ett foto på dig utan smink
Dag 19 - Ett foto på din handstil
Dag 20 - Ett foto på ett band som tycker att folk ska ge en chans
Dag 21 - Ett foto på det du är mest nöjd me hos dig själv
Dag 22 - Ett foto å det du är minst nöjd me hos dig själv 
Dag 23 - Nånting du har planerat och ser fram emot
Dag 24 - En låt som passar dig
Dag 25 - Ett foto på staden du bor i
Dag 26 - En kändis du inte tycker om och varför
Dag 27 - Ett foto på ditt favoritplagg
Dag 28 - En tecknad figur du skulle vilja träffa
Dag 29 - Vad finns i din sminkväska?
Dag 30 - Vad önskar du?
Dag 31 - Ett foto på dig själv från idag + 3 bra saker som hänt under dom här 31 dagarna



Jag vill gifta mig här, i Ljungå kapell med den närmsta familjen och några nära
vänner :)



Bröllopsfesten vill jag fira här, på vättaberget :) Finns ett café/restaurang me den
här fina utsikten .....



Bröllopsklänningen vill jag ha vit och enkel, helst en axelbandslös då jag tycker
att dom är så fina :)



Och tårtan vill jag ha nåt i stil me den här :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!