Gott Nytt År

Nu är det lite mindre än 7 timmar kvar på det här året som jag tycker har gått
väldigt fort ..... ändå har det inte hänt mer än vanligt ..... det enda stora som
hänt under året är att jag och Patrik väntar barn :D Annars har året flytit på
som vanligt utan några större händelser ..... Första halvåret va ett helvete
medan andra halvåret gav mig allt jag drömt om .....

Ikväll medan många super skallen av sig så sitter jag och älsklingen hemma och
tar det lugnt :) vi ska äta en god middag bestående av hasselbackspotatis, rygg-
biff och grönpepparsås och till efterrätt blir det chokladgrädde me noblesse och lite
fruktcoctail .... vid midnatt ska vi titta på fyrverkerierna och skåla i äppelcider .....
Vi hade tänkt svänga förbi Robinos fest och säga hej men den va inställd så .... ja,
det sket sig =/ Blir en lugn hemmakväll men jag tycker bara det är skönt .... det är
ju vad man har att vänta sig dom närmsta nyåren så mig gör det ingenting .... patrik
tror jag saknar festandet lite .....

Ska hänga tvätt och sen börja me maten :)

Men jag får önska er alla ett riktigt gott nytt år :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!