Hatar myndigheter

ÅHHHHHHHHH, va jag hatar myndigheter ...... fick papper idag från FK ang.
föräldrapenning men pappret jag fick gällde bara dom som arbetade ......
Ringde FK men telekön låg på ca 1 timme så det gav jag upp ..... suck .....
Nä, på måndag är det jag och patrik som ska till närmsta FK-kontor och
fixa me alla papper och få den hjälp vi behöver .... Sen ska både jag och
Patrik skaffa e-legitimation så man slipper allt pappersarbete och förhoppningsvis
minskar allt strul då ..... Varför ska dom flesta myndigheterna strula så in i
norden?? =/



Annars då? Me mig är det bra förutom att jag har massa saker att göra men
noll lust ^^ Lägenheten ser för jävlig ut men jag kan varken dammsuga eller
diska =/ Och jag vill inte be Patrik ställa sig och städa det första han gör när han
kommer hem från jobbet .... nä, får försöka städa lite iallafall ^^ Julklapparna
ligger fortfarande överallt oinslagna ..... usch, har bara sån ångest och för varje
dag som går blir jag mer och mer stressad ..... Inte bra ju :( får försöka tänka
lungt och planera hur jag ska lägga upp allt för att hinna me ....

Inatt hade jag en sjuk gubbe hemma :( han hade feberfrossa och risig mage men
imorse va han bättre så han åkte till jobbet :) Nu är det bara 3 dagar kvar innan
han är ledig :D Woohoo ..... fy attans va skönt det ska bli me sällskap :) Åh,
älskar min fina patrik så otroligt mycket ..... mitt lilla hjärteknull ;) Vet inte va jag
skulle ta mig till utan honom ..... han gör mig hel, komplett likosm .....

Bye Bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!