Hormoner asså =/

Är verkligen inte min dag eller kväll :( har varit nedstämd och jätte nere
för ingenting ..... känner mig som världens sämsta flickvän men varför
egentligen? Va har jag gjort för fel? Jag bestämmer inte över Patrik, han
har eget liv och han får göra som han vill .... sen får väl jag ha mina åsikter
också .... precis som Patrik får ha sina åsikter ......

Tog iallafall ett välbehövligt bad när Patrik åkte för att hjälpa Tintin me bilen
men nu är han på väg hem .... när jag låg i badet så började jag störtböla
och grät i säkert 10 min =/ kändes skönt att gråta men jag är fortfarande
nere och inte alls på bra humör :( Känns som om hela världen är emot mig
idag .....

Imorrn ska jag upp till Visättra och hälsa på min moster, va ett par månader
sen jag va uppe hos henne, ska hur som helst bli skönt att komma hemifrån
ett par timmar ....lovade att följa me fru Nilsson till tandläkaren me Leah på
eftermiddagen också :) ska bli jätte spännande att få vara me på Leahs allra
första tandläkarkontroll .....

Och på fredag eftermiddag ska jag ta en fika me en vän som jag inte har träffat
på minst 2,5-3 år :) ska bli väldans trevligt, tycker jag .....

Nä, ska ta lite julmust och glo på tv men vi hörs imorrn .....

Bye Bye




Kommentarer
Fanny

Världen är inte emot dig. Du ställer en fråga och folk kan kommentera. Du får så klart ha dina åsikter men det får vi andra också.

Vill du inte ha svar på en fråga ska du inte ställa den. Är det för jobbigt så kanske du ska lösenordsskydda just det inlägget.

2010-12-01 @ 20:35:47 | http://eleahsmamma.bloggplatsen.se
Sarah

Vad kul att läsa att du ska ut och träffa lite folk nu, du ska se hur mycket gladare du kommer bli!

Patrik kommer också bli glad, man mår bra av att sakna varandra lite!

Försök att inte ta kommentarerna så negativt, se det positiva i det hela och försök vända det till din fördel, sen ska du givetvis göra vad du själv tycker i slutändan, men om så många människor tycker samma sak, så kanske det ligger lite sanning i det! Och om du litar på att Patrik beter sig bra om han är full så kan han borsta tänderna och lägga sig på soffan efter julfesten, passa på att boka in en filmkväll, middag, eller bio med någon eller några tjejkompisar samma kväll så ska du se att du knappt kommer tänka på det! :)

2010-12-01 @ 23:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!