Innerligt lycklig

Det va länge sen jag mådde såhär bra och va så innerligt lycklig som jag är
nu ..... Jag och Patrik har det bättre än någonsin och det lilla livet i magen
har verkligen fört oss samman ..... Han är så nyfiken på henne och han blir
så attans glad när han får känna henne sparka .... igår fick han två sparkar
i huvudet när han låg på min mage, det tyckte tösen inte om ^^ Haha ....

Patrik är så underbar och snäll mot mig men han gillar och retas .... han
älskar att pilla på min utåtstickande navel ^^ Lättroad som han är och när
han har så roligt så börjar jag ju också garva ..... Haha .... vi är båda två
ganska lättroade och barnsliga ..... Kort och gott, vi har väldigt roligt
tillsammans och skrattar ofta, vilket jag tror är viktigt i ett förhållande ....

Jag vet faktiskt inte vad jag skulle ta mig till utan honom .... såklart har
vi bråkat, tjafsat och jag vet inte hur många liter tårar jag gråtit pga honom
men när vi har det bra så har vi det jävligt bra och då glömmer man allt
det dåliga ..... Han är mitt liv, han är allt för mig .... Och jag är tacksam för
allt jag har, min lilla familj som snart utökas, över mitt och patriks förhållande,
över hela mitt liv ..... Nu börjar mitt liv på allvar och jag är så förbannat
lycklig och har massa fjärilar i magen pga av allt nytt som kommer .....

Både jag och Patrik längtar efter vår lilla flicka så mycket och det ska
bli spännande att få uppleva allt det här tillsammans me honom ..... Det här är
nytt och läskigt för oss båda men vi klarar det här tillsammans för det kommer
bli både roligt, underbart och jobbigt .....

Jag älskar min fästman,patrik så mycket och jag älskar det lilla livet i min
mage också :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!